Usein kysyttyä


Karhu Apteekin verkkokaupan usein kysytyt kysymykset:


Olemme keränneet tähän vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin helpottaaksemme asiointia verkkokaupassamme. Jos et löydä vastausta kysymykseesi niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@apteekkisi24h.fi tai soittamalla 02 631 2833 (arkisin klo 9 – 20, la 10 -16 ).



Milloin tulee tilausvahvistus?

Ensin tulee sähköpostiisi maksuvahvistus hyväksytystä tilauksesta. Maksuvahvistus toimii tilausvahvistuksena siihen asti kunnes saat uuden viestin käsitellystä tilauksesta. Viesti sisältää postin seurantanumeron.



Mitä jos en ole saanut maksuvahvistusta tai tilausvahvistusta?

Tarkista ”Roskaposti” kansiosta, onko vahvistusviesti päätynyt sinne.



Onko tilaukseni onnistunut, jos en ole saanut maksuvahvistusta?

Jos tilauksen maksu on mennyt tililtäsi, mutta et ole saanut maksuvahvistusta ja et ole palautunut verkkokauppaan, niin maksun välittyminen vie 1-2 pankkipäivää ennen kuin tilaus näkyy meidän verkkokaupassamme.



Tarvitseeko kirjautua verkkokauppaan?

Sinun ei tarvitse kirjautua verkkokauppaan kuin ainoastaan tilatessa eReseptin vaativia tuotteita.



Saako verkkokauppatilauksista S – Bonusta?

S-ryhmä muutti Bonuksen myöntämisen perusteita kesäkuussa 2018 koskien yhteistyöapteekkien verkkoapteekkeja. Muutoksen seurauksena Bonusta myönnetään 1.10.2018 alkaen vain yhteistyöapteekkien kivijalkamyymälöissä (ei siis verkossa!) maksetuista ostoista, jolloin asiakkaan tunnistautuminen tapahtuu turvallisesti S-Etukortin avulla apteekin maksupäätteellä.



Saanko tuoteneuvontaa halutessani?

Tilausta tehdessä voit laittaa toiveen yhteydenottoajasta valitsemalla lääkeneuvonnan tai lisäämällä tiedon lisätietokenttään, muista laittaa päivämäärä ja kellonaika.



Mitä teen, jos tilaukseltani puuttuu tuote tai tilauksessa on virhe?

Ole yhteydessä sähköpostiosoitteeseen info@apteekkisi24h.fi tai soita 02  6312833.



Voinko perua toimitetun tilauksen tai tuotteen tilaukselta?

Jos tilaus tai tuote on asiakkaan tilausvirhe niin palautuksen postimaksut jää asiakkaan maksettavaksi. Palautamme rahat tilille, kun paketti on saapunut verkkokauppaamme